Verslag Arts, Leisure & Living fair

leisure_living_artikel_345-260

In een tijd waarin de wijnproeverijen je om de oren vliegen is de uitdaging vooral hoe je een proeverij organiseert waar veel potentiele klanten op af komen. Meeliften met andere events is een van de mogelijkheden, zeker als die events potentieel geinteresseerd publiek aan trekken.

Dit was precies de reden voor 5 vKWI leden (Panache, Wijnhoeve Matton, Burja Wijnen, Asian Wines en Wijnen uit de Elzas) om aan te sluiten bij de Arts, Leissure & Living fair. 3 dagen wijnproeven in het Hilversumse. Centraler in Nederland wordt het niet.

 

 

 

 

De importeurs die niet aanwezig waren hebben wel wat gemist: een proeverij waar direct verkocht kon worden, geïnteresseerde bezoekers, contact met een organisatie die dit soort events vaker organiseert en wijn graag een vast onderdeel maakt van deze events, een TOP samenwerking tussen de vKWI leden die wel aanwezig waren, een event organisatie die veel tijd en energie in marketing gestopt heeft (veel meer als wat we als importeurs op de korte termijn zouden kunnen doen).

leisure_living_artikel_2_op_rij_935Kortom, proeverijen als deze wil je niet te vaak missen. Een vereniging draait ten slotte om samen iets doen.